Application Support Analyst

Teknik Bureauet skal for PCSYS Danmark, som er en del af TECSYS Canada, finde en Application Support Analyst som kan yde international teknisk support til deres applikationer og SaaS kunder som en del af deres ‘follow the sun’ support model.

Du vil få 35 kolleger i PCSYS i Glostrup, men vil være en del af TECSYS kundeservice team i Canada. TECSYS kundeserviceteam består af 50 personer, der arbejder med Dev / Ops og Tech support.

De første par måneder af din ansættelse vil blive brugt hos TECSYS i Montreal, Canada, hvor du vil modtage træning og lære dine canadiske kolleger at kende. Derefter vender du tilbage til PCSYS i Danmark for at levere Support, Cloud og DevOps-tjenester til TECSYS kunder. Supporten håndteres på engelsk via telefon og mail, så et højt niveau af skriftligt og talt engelsk er påkrævet.

Det canadiske team består af Cloud & Managed Services-administratorer, samt Application specialister / udviklere. Du vil være involveret i triaging og løsning af en række advarsler og tekniske problemer, der kommer fra den store globale kundebase. Arbejdende i et venligt og støttende miljø, vil du skulle bidrage ved at analysere og tolke data, identificere problemer og tendenser og give løsningsforslag.

Den ideelle kandidat til denne stilling, vil have erfaring med C# og/eller Java, er meget kundefokuseret og er en selvstarter. Denne stilling er rettet mod kandidater med mindst 5 års erfaring og med et ønske om at bidrage i et innovativt teknologisk miljø.

Arbejdsopgaver:

  • Support af Enterprise-applikationer
  • Support af Cloud løsninger
  • Svare på opkald fra supportkunder og anden kommunikation
  • Opfølgning med kunder vedrørende yderligere information og teststatus
  • Overvåge, fremskridtssikre og løse hændelser
  • Sikre kundetilfredshed gennem proaktive opdateringer, hyppig kontakt og, hvis det er nødvendigt, tage kontakt til andre teams for løsning af hændelser
  • Tilvejebringe tekniske løsninger inden for Service Level Agreements
  • Identificere applikationsproblemer og arbejde med R&D for at løse disse
  • Arbejde som kontaktfladen mellem kunden og R&D
  • Udføre evt. kodeoptimering og levere evt. krævede kodeændringer og rettelser
  • Overholde og håndhæve Change Management Processer
  • Udvikle og vedligeholde stærk teknisk ekspertise på alle TECSYS produkter
  • Lejlighedsvis rejse on-site

Kvalifikationer:

  • Min. mellemlang uddannelse inden for IT/Software
  • Minimum 5 års erhvervserfaring i et beslægtet område (Teknisk Service / Support, Udvikling, R&D)
  • Erfaring med Java eller C #
  • Erfaring med Windows og Linux (RHEL) operativsystemer er en fordel
  • Kendskab til lagerstyring er en fordel
  • Stærk holdspiller
  • Stærke interpersonelle og kommunikationsfærdigheder
  • Gode engelskfærdigheder
  • Meget kundeorienteret
  • Stærke analytiske og problemløsende færdigheder
  • Proaktiv og selvmotiveret
  • Rutineret bruger af MS Office miljøet

Personprofil:

  • Du er struktureret og har en analytisk tilgang til løsning af opgaver
  • Er i høj grad i stand til selvstændigt, at komme med løsningsforslag til konkrete problemstillinger
  • Kan navigere i organisationen, når der peges i den rigtige retning og du er ikke bange for at henvende dig til interessent/er på egen hånd
  • Du skal kunne sætte dig ind i/undersøge andre afdelingers / samarbejdspartneres behov
  • Du har en selvdrevet tilgang til opgaver

Yderligere information:

Frihed under ansvar

PCSYS tilbyder Flextids-ordning, og efter din træning i Canada har du mulighed for at organisere din arbejdsdag selv og vil selvstændigt kunne løse supportopgaverne med det canadiske team

Arbejder hos PCSYS

PCSYS er et selskab med en dynamisk og flad ledelsesstruktur, der er kendetegnet ved tæt kontakt mellem ledelse og medarbejdere, og hvor tillid og åbenhed karakteriserer samarbejdet på alle niveauer. Vi udnytter de nyeste teknologier i både udvikling og drift. Vi lægger stor vægt på udvikling og prioriterer faglig og personlig udvikling. Vi arbejder med tekniske og faglige udfordringer i højt tempo, men har altid tid til at samles rundt om frokostbordene og nyde en sjov og uformel snak. Vi fokuserer på medarbejdere som den vigtigste ressource i vores virksomhed og har en meget aktiv medarbejderforening, der organiserer spændende sociale aktiviteter som svæveflyvning, golf, gokart, forhindringsbane, skydning og meget mere.

At være en del af TECSYS

TECSYS er et canadisk softwarefirma, der blev grundlagt i 1983 og arbejder med supply chain-løsninger. TECSYS har 380 ansatte.

Siden februar 2019 har PCSYS været en del af TECSYS.

Erfaring Minimum 5 års erhvervserfaring i et beslægtet område (Teknisk Service / Support, Udvikling, R&D)
IT/CAD Erfaring med Java eller C #
Erfaring med Windows og Linux (RHEL) operativsystemer er en fordel

Beliggenhed Glostrup
Tiltrædelse Snarest muligt
Ansættelsesform Fast stilling
Kontaktperson

Lyder jobbet interessant for dig, skal du sende en ansøgning hurtigst mulig til Jens Chr. Søndergaard, jcs@teknikbureauet.dk der også gerne besvarer spørgsmål på 2343 0225 eller på 44440225.

Vi interviewer løbende til stillingen; så tøv ikke med at sende din ansøgning.

+ Tilbage til joboversigten

Print Friendly, PDF & Email
Kontakt

Vi er næsten altid til at få fat på så ring endelig, hvis du har noget, du ønsker at tale med os om, også uden for alm. arbejdstid.

Skal du have fat på én af vores vikarer, så kontakt os, hvorefter vi får den pågældende til at ringe tilbage.

x.gif
bill.jpg x.gif

Bill René Hansen

Direktør

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2026 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
Maja.jpg x.gif

Maja Viuf Christensen

Rekrutteringskonsulent

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

4144 0925

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
betina.jpg x.gif

Betina Rasmussen

Personalekonsulent

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2572 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
michael.jpg x.gif

Michael Vedel

Bogholderi

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2323 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
jenschr.jpg x.gif

Jens Chr. Søndergaard

Salgschef Vest

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2343 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
FØLG OS HER