Europæisk Support Manager

Teknik Bureauet skal for TECSYS i Glostrup finde en Europæisk Support Manager, som sammen med sit team på 5 mand skal yde international teknisk support til en bred vifte af kunder spredt over hele det europæiske kontinent, til deres Windows baserede virksomhedsapplikationer som en del af virksomhedens ‘follow the sun’ support model.

Den europæiske Support Manager vil have en søster organisation hos TECSYS i Canada, hvor der sidder en Canadisk Support Manager med et team på 50 mand. Stillingen vil i daglig tale referere til den danske Direktør for TECSYS.

Den Europæiske Support Manager, vil sammen med sit team, sidde i Glostrup i Danmark sammen med 40 andre kolleger i TECSYS i Glostrup.

TECSYS teams arbejder med Dev / Ops og Tech support herunder også fremtidig Cloud support for TECSYS kunder ned på Applikations niveau. Supporten håndteres ofte på engelsk via telefon og mail, så et højt niveau af skriftligt og talt engelsk for alle i Teamet er derfor påkrævet.

Den ideelle kandidat vil have god erfaring fra en lignende stilling som Support Manager eller som Team Leader med ønsket om karriereudvikling, er meget kundefokuseret, er en selvstarter og deltager selv aktivt i løsning af supportopgaver i hverdagen sammen med sit Team.

Den ideelle kandidat vil have en fortid, som applikationsudvikler og er i dag skiftet til en lidt mere overordnet IT support verden, men kan stadigvæk gå forrest når der skal udføres applikationsudvikling / applikationsfejlfinding i kundernes store Suply Chain Løsninger.

Specifikke ansvar:

– Sørge for at Support Teamet overholder kontraktmæssige aftalte serviceniveauaftaler og holder fokus på bevarelse af den enkelte kunde

– Overordnet ansvarlig for at køre Support Teamet på en effektiv og rentabel måde med fokus på stor kundetilfredshed

– Overordnet ansvar for teamets overholdelse af procedurer for hændelse og problemløsning

– Opfølgning på teamets løsninger overfor kunder omkring tekniske problemstillinger

– Være tovholder på procedure og processer, for udførelse af fejlrettelser og videreudvikling af eksisterende software applikationer

– Overordnet ansvarlig for at Support Teamets faglige niveau til stadighed er helt i front, for at kunne møde kundernes ønsker

Færdigheder og viden:

– Den ideelle kandidat har en min. mellemlang videregående IT relevant uddannelse på Ingeniør eller lignende uddannelsesniveau og med min 10 års erhvervserfaring fra IT Support verdenen.

– Erfaring med Supply Chain løsninger generelt (retail, warehouse, transportation) ned på applikationsniveau/kodeniveau.

– Erfaring med MS Servermiljøer og SQL-databaser (omkring analyse data, queries, performance, indexes etc.) samt også gerne kendskab/erfaring fra Linux miljø

Erfaring med applikationsudvikling i C# og .Net i store MS SQL databaseløsninger.

Personlige egenskaber:

– Indeholder god Ledelsesstil og kan motivere til god Team spirit

– Er den der går i front med løsning af dagens opgaver sammen med Teamet

– Stærke interpersonelle og kommunikationsfærdigheder

– Flydende talte og skriftlige engelske færdigheder

– Meget kundeorienteret

– Stærke analytiske og problemløsende færdigheder

– Proaktiv og selvmotiveret i hverdagen

Arbejder hos TECSYS

TECSYS er et selskab med en dynamisk og flad ledelsesstruktur, der er kendetegnet ved tæt kontakt mellem ledelse og medarbejdere, og hvor tillid og åbenhed karakteriserer samarbejdet på alle niveauer. Vi udnytter de nyeste teknologier i både udvikling og drift. Vi lægger stor vægt på udvikling og prioriterer faglig og personlig udvikling. Vi arbejder med tekniske og faglige udfordringer i høj tempo, men har altid tid til at samles rundt på frokostbordene og nyde en sjov og uformel chat. Vi fokuserer på medarbejdere som den vigtigste ressource i vores virksomhed og har en meget aktiv medarbejderforening, der organiserer spændende sociale aktiviteter som svæveflyvning, golf, go-carting, forhindringsbane, skydning og meget mere.

At være en del af TECSYS

TECSYS er et canadisk softwarefirma, der blev grundlagt i 1983 og arbejder med supply chain-løsninger. TECSYS har 380 ansatte. Siden februar 2019 har TECSYS i Glostrup været en del af TECSYS Canada.

Erfaring Minimum 10 års erfaring fra IT Support Verdenen.
IT/CAD Erfaring med MS Servermiljøer og SQL-databaser (omkring analyse data, queries, performance, indexes etc.) samt også gerne kendskab/erfaring fra Linux miljø
Erfaring fra lignende support miljøer
Erfaring med Store Supply Chain og Økonomisystemer
God erfaring med applikationsudvikling.
Beliggenhed Glostrup
Tiltrædelse Snarest muligt for den rigtige kandidat
Ansættelsesform Fast stilling
Kontaktperson

Lyder jobbet interessant for dig, skal du sende en skriftlig ansøgning hurtigst muligt til Jens Chr. Søndergaard på jcs@teknikbureauet.dk som også gerne besvarer spørgsmål på 2343 0225 eller 4444 0225.

Vi interviewer løbende til stillingen, så tøv ikke med at sende din ansøgning.

+ Tilbage til joboversigten

Print Friendly, PDF & Email
Kontakt

Vi er næsten altid til at få fat på så ring endelig, hvis du har noget, du ønsker at tale med os om, også uden for alm. arbejdstid.

Skal du have fat på én af vores vikarer, så kontakt os, hvorefter vi får den pågældende til at ringe tilbage.

x.gif
bill.jpg x.gif

Bill René Hansen

Direktør

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2026 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
betina.jpg x.gif

Betina Rasmussen

Personalekonsulent

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2572 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
jenschr.jpg x.gif

Jens Chr. Søndergaard

Salgschef Vest

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2343 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
anitarichardt.png x.gif

Anita Richardt

Lønspecialist

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2323 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
susannelund.png x.gif

Susanne Lund

Senior Rekrutterings-konsulent

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

4121 1319

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
FØLG OS HER