Applikation Support Analyst

Teknik Bureauet skal for TECSYS i Danmark, finde en Applikation Support Analyst som skal yde international teknisk support til deres Applikation services og SaaS kunder som en del af deres ‘follow the sun’ support model.

Du vil have 50 kolleger i TECSYS i Glostrup Danmark, men vil være en del af TECSYS kundeservice team i Canada. TECSYS kundeserviceteam består af 50 personer, der arbejder med Dev/Ops og Tech support.

Du vil i løbet af din ansættelse skulle besøge TECSYS i Montreal, Canada, hvor du i 1 – 2 mdr. vil modtage træning og lære dine canadiske kolleger at kende. Derefter vender du tilbage til TECSYS i Danmark for at levere Support, Cloud og Dev/Ops-tjenester til TECSYS kunder. Supporten håndteres på engelsk via telefon og mail, så et højt niveau af skriftligt og talt engelsk er påkrævet.

TECSYS Canada består af Cloud & Managed Services-administratorer, samt Application specialister/udviklere. Du vil være involveret i triaging og løsning af en række advarsler og tekniske problemer, der kommer fra den store globale kundebase. Arbejdende i et venligt og støttende miljø, vil du bidrage meget ved at analysere og tolke data, identificere problemer og tendenser og give beslutninger.

Den ideelle kandidat har kendskab/erfaring med Support og SW udvikling i overvejende MS Windows miljøer og er meget kundefokuseret samt en selvstarter. Denne stilling er rettet mod kandidater med mindst 1-2 års erfaring og med et ønske om at bidrage i et innovativt teknologisk miljø.

Arbejdsopgaver:

  • Support af Enterprise-applikationer
  • Undersøge sikkerheds- og systemadvarsler
  • Overholde procedurer for hændelse og problemløsning
  • Svare på opkald fra supportkunder og anden kommunikation
  • Opfølgning med kunder vedrørende yderligere information og teststatus
  • Overvåge, fremskridtssikre og løse hændelser
  • Sikre kundetilfredshed gennem proaktive opdateringer, hyppig kontakt og, hvis det er nødvendigt, tage kontakt til andre teams for løsning af hændelser
  • Tilvejebringe tekniske løsninger inden for Service Level Agreements
  • Identificere evt. tekniske problemer og arbejde med R&D for at løse disse
  • Arbejde som en kontaktflade mellem kunden og R&D
  • Installer og eftermonter planlagte opdateringer og rettelser i IT-platforme
  • Følge Change Management Processer
  • Administrere ny kundeopsætning og overgang til hosting / SaaS-miljøet
  • Udvikle og vedligeholde stærk teknisk ekspertise på alle TECSYS produkter

Kvalifikationer:

  • Du Mellemlang/Lang uddannelse inden for IT/Software
  • Kendskab/Erfaring med udvikling/support i MS Windows miljø.
  • Erfaring med MS SQL eller Oracle database administration
  • Flydende talte og skriftlige dansk og engelsk færdigheder
  • Meget kundeorienteret

Personprofil:

  • Stærke interpersonelle og kommunikationsmæssige færdigheder
  • Du er struktureret og har en analytisk tilgang til løsning af opgaver
  • Stærk holdspiller
  • Stærke analytiske og problemløsende færdigheder
  • Er i stand til selvstændigt, at komme med løsningsforslag til konkrete problemstillinger
  • Kan navigere i organisationen, når der peges i den rigtige retning og du er ikke bange for at henvende dig til interessent/er på egen hånd
  • Du skal kunne sætte dig ind i/undersøge andre afdelingers / samarbejdspartneres behov
  • Du har en selvdrevet tilgang til opgaver
  • Proaktiv og selvmotiveret

Yderligere information:

Frihed under ansvar

TECSYS tilbyder Flextids-ordning samt mulighed for at organisere/planlægge din arbejdsdag selv og vil enten selvstændigt eller i samarbejde med både Danske og Canadiske kolleger løse de forskellige supportopgaver.

Arbejder hos TECSYS

TECSYS er et selskab med en dynamisk og flad ledelsesstruktur, der er kendetegnet ved tæt kontakt mellem ledelse og medarbejdere, og hvor tillid og åbenhed karakteriserer samarbejdet på alle niveauer. Vi udnytter de nyeste teknologier i både udvikling og drift. Vi lægger stor vægt på udvikling og prioriterer faglig og personlig udvikling. Vi arbejder med tekniske og faglige udfordringer i høj tempo, men har altid tid til at samles rundt om frokostbordene og nyde en sjov og uformel snak. Vi fokuserer på medarbejdere som den vigtigste ressource i vores virksomhed og har en meget aktiv medarbejderforening, der organiserer spændende sociale aktiviteter som svæveflyvning, golf, gokart, forhindringsbane, skydning og meget mere.

At være en del af TECSYS

TECSYS er et canadisk softwarefirma, der blev grundlagt i 1983 og arbejder med supply chain-løsninger. TECSYS har 500 ansatte.

Erfaring Gerne 1 - 2 år.
IT/CAD
Beliggenhed Glostrup
Tiltrædelse Snarest muligt
Ansættelsesform Fast stilling
Kontaktperson

Lyder jobbet interessant for dig, skal du sende en ansøgning hurtigst mulig til Jens Chr. Søndergaard, jcs@teknikbureauet.dk der også gerne besvarer spørgsmål på 2343 0225 eller på 44440225.
Vi interviewer løbende til stillingen; så tøv ikke med at sende din ansøgning.

+ Tilbage til joboversigten

Print Friendly, PDF & Email
Kontakt

Vi er næsten altid til at få fat på så ring endelig, hvis du har noget, du ønsker at tale med os om, også uden for alm. arbejdstid.

Skal du have fat på én af vores vikarer, så kontakt os, hvorefter vi får den pågældende til at ringe tilbage.

 

x.gif
bill.jpg x.gif

Bill René Hansen

Direktør

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2026 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
betina.jpg x.gif

Betina Rasmussen

Personalekonsulent

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2572 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
jenschr.jpg x.gif

Jens Chr. Søndergaard

Salgschef Vest

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2343 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
JettePetersen.png x.gif

Jette Petersen

Økonomi-medarbejder

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

4121 1324

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
JytteRust.png x.gif

Jytte Rust

Lønafdelingen

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

4121 1328

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
susannelund.png x.gif

Susanne Lund

Senior Rekrutterings-konsulent

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

4121 1319

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
FØLG OS HER