Intern Salgsmedarbejder/Teknisk koordinator til serviceafdeling
På vegne af Primodan søger Teknik Bureauet en teknisk medarbejder, der har styr på det maskintekniske, forretningsforståelse og brænder for at yde god service til kunder over hele verden.
Kan du lide at være i kontakt med mennesker -både internt og eksternt, og sætter en ære i at holde styr på deadlines og struktur i sagerne, så er jobbet måske noget for dig.
Primodan producerer maskinteknisk udstyr til fødevareindustrien i hele verden – det drejer sig især om fylde- og pakkemaskiner samt produktionsanlæg til hvid og gul ost, hvor de er markedsledende. De har egen produktion på lokationen i Vipperød.
Du kommer til at referere til den ansvarlige for Aftersales og bliver en del af et team på 8 medarbejdere, fordelt på flere lokationer. De glæder sig til at byde en ny kollega velkommen.
De primære opgaver er:
- Du vil stå for tilbudsarbejdet og specificering af serviceopgaverne – store som små, og for både planlagte og akutte opgaver. Du bliver herved en vigtig brik i salgsprocessen og vil også følge op tilbud og afsluttede opgaver.
- Du er dialog parat og informationsopsøgende. Kontaktfladen er til internationale kunder, samarbejdspartnere og kolleger.
- Du er god til og tryg ved at kommunikere på alle niveauer. Mundtligt samt Skriftlig og både på Dansk og Engelsk.
- Du vil i et vist omfang varetage tekniske indkøb af komponenter til opgaverne.
- Ved nyudvikling og udskiftning af maskindele er du med til at formulere specifikationer og projekter til overdragelse – med henblik på videre processering.
Vi forestiller os, at du har en teknisk baggrund kombineret med god forretningsforståelse. Det er vigtigt, at du har arbejdet med maskinteknik og kan åbne en 3D Inventor/ AutoCAD tegning, forstå/aflæse indholdet samt udpege de enkelte komponenter. Har du erfaring med salg eller arbejdet i en aftersales afdeling er det kun et yderligere plus.
Desuden er er det vigtigt, at du er vant til at arbejde i et ERP-system, hvor alle styklister, priser og komponenter danner grundlag for tilbud og ordrer. Der arbejdes i Navision, hvorfor det ligeledes er et krav, at du har erfaring med dette program.
Som person er du:
- Meget struktureret med udpræget overblik. – Du bliver anker for at den tekniske del af serviceopgaverne bliver specificeret korrekt samt, at de rigtige komponenter er fremme til den rette tid.
- Kommunikerende og med en udadvendt ligefrem dialog med kunder, samarbejdspartnere og kolleger. – Kommunikationen foregår både mundtligt og skriftligt på engelsk eller dansk. Kendskab til Skandinaviske sprog er dog en fordel.
- Robust. – Vi har alle øjne på bolden og går langt for at hjælpe vores kunder og kollegaer.
- Hjælpsom. – Du vil gerne bidrage og hjælpe til, hvor/når det er nødvendigt.
- Har et godt drive, der sikrer progression.
Virksomheden er kendetegnet for at være et sted, hvor man gerne vil være rigtig længe – især fordi der er et utroligt godt kollegialt miljø. Der er travlt, men alle vil gerne bidrage og hjælpe hinanden.
Tiltrædelse
Snarest
Ansøgning
Lyder jobbet interessant for dig, skal du sende dit CV samt ansøgning hurtigst muligt via denne ”SØG” knap.
Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til Direktør Bill René Hansen på 2026 0225 eller 4444 0225.
Vi interviewer løbende til stillingen, så tøv ikke med at sende din ansøgning.
Erfaring | +3 år |
---|---|
IT/CAD | 3D Inventor/ AutoCAD |
Beliggenhed | Vipperød |
Tiltrædelse | Snarest |
Ansættelsesform | Fuldtid |
Kontaktperson | Bill René Hansen på 2026 0225 |