Projektkoordinator/assistent til Fredericia eller Ballerup

Teknik Bureauet ApS søger en selvstændig projektkoordinator/assistent for en af vores kunder , som er vant til at kommunikere med mange forskellige faggrupper og kan sikre, at projekterne forløber som planlagt.

Der vil være tale om en længere projektansættelse, via Teknik Bureauet hos vores kunde. Arbjedsstedet kan enten være Ballerup eller Fredericia.

De primære opgaver er:

  • At planlægge, deltage i og skrive referater fra bl.a. projektmøder og styregruppemøder
  • At følge op på leverancer og vedligeholde projektledelsesdokumenter
  • Assistere med at udarbejde månedlige statusrapporter, notater og præsentationer til bl.a. styregruppemøder
  • At sikre korrekt arkivering i henhold til lovgivning og interne procedurer
  • Assistere med at sikre en retvisende økonomirapportering i vores projekter på tværs af serviceleverancer
  • At planlægge og koordinere større opgaver, også på tværs af interessenter
  • At facilitere workshops og projektarrangementer
  • At fungere som P360-, ViewPoint og SharePoint-administrator for tilknyttede projekter, herunder sikre opsæt-ning af projektrum, sikre brugeradgange, og assistere på at sikre projektmodel og processer overholdes
  • At følge op på leverancer, vedligeholde projektledelsesdokumenter samt sikre korrekt arkivering
  • Assistere med indgående kontrakter indføres korrekt i kontraktdatabase og øvrige systemer
  • Supportere interne og eksterne brugere på E-learning og sikre systematisk opfølgning på gennemførsel
  • At udarbejde hjemmesideindhold og nyhedsbreve i samarbejde med vores kommunikationsafdeling

Faglige kompetencer:

  • Erfaring med at arbejde i projektorganisationer samt interaktion med større projektteams under store projekter
  • Erfaring med stage-gate projektmodeller og kendskab til Prince2
  • Erfaring med større anlægsprojekter og internationale projekter i rollen som projektkoordinator med support af projektledelse
  • Erfaring med assistance på kontraktstyring, herunder opdateringer af kontraktdatabase og sikre samlede over-blik
  • Erfaring med SAP for support af projekt controller og projektledelse på økonomi og indkøb. Erfaring med SAP for support af interne og partnere af ressourcestyring, tidsregistrering og rejseafregning
  • Erfaring med document controlling
  • Erfaring med at sikre korrekt arkivering i henhold til lovgivning og interne procedurer.
  • Du har har en relevant administrativ baggrund, med stor erfaring i at planlægge og strukturere opgaverne. Den ideelle kandidat har erfaring med projektorienteret arbejde.
  • Du har har et solidt kendskab til og er vant til at arbejde med Microsoft Office-pakken, og det er en væsentlig fordel, hvis du har erfaring med at arbejde som administrator på P360-, ViewPoint og SharePoint baserede platforme.
  • Da mange af projekterne er internationale, forventes det, at du er velformuleret i tale og på skrift – på dansk og engelsk.
  • Du er struktureret, fleksibel og samarbejdsvillig, og udover at yde ad hoc-support til projektlederen kan denne selvstændigt varetage egne ansvarsområder.
  • Du har en proaktiv samt løsningsorienteret tilgang til dit arbejde, således du altid er på forkant med eventuelle uforudsete udfordringer.
  • Evt. kendskab til GIS

Ansøgning

Søg stillingen online ved at klikke på denne “SØG” knap, hvor du kan uploade din ansøgning og dit CV.

Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til HR-and Sales Consultant Birgitte Carlsen på 4144 0925

Vi afholder løbende samtaler,

Erfaring + 5 års erfaring med lignende ovennævnte administrative opgaver
IT/CAD Erfaring med Microsoft Office-pakken herunder SharePoint
Erfaring med ERP - systemer herunder gerne SAP
Beliggenhed Fredericia eller Ballerup
Tiltrædelse Snarest muligt
Ansættelsesform Længerevarende projektansættelse
Kontaktperson

Birgitte Carlsen: 4144 0925

+ Tilbage til joboversigten

Print Friendly, PDF & Email
Kontakt

Vi er næsten altid til at få fat på så ring endelig, hvis du har noget, du ønsker at tale med os om, også uden for alm. arbejdstid.

Skal du have fat på én af vores vikarer, så kontakt os, hvorefter vi får den pågældende til at ringe tilbage.

 

x.gif
bill.jpg x.gif

Bill René Hansen

Direktør

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2026 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
betina.jpg x.gif

Betina Rasmussen

Personalekonsulent

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2572 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
jenschr.jpg x.gif

Jens Chr. Søndergaard

Salgschef Vest

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2343 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
JettePetersen.png x.gif

Jette Petersen

Økonomi-medarbejder

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

4121 1324

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
JytteRust.png x.gif

Jytte Rust

Lønafdelingen

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

4121 1328

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
susannelund.png x.gif

Susanne Lund

Senior Rekrutterings-konsulent

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

4121 1319

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
birgittecarlsen.png x.gif

Birgitte Carlsen

HR-and Sales Consultant

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

4144 0925

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
anne.png x.gif

Anne Birgit Böttcher

Business Manager

Telefon:

x.gif

4121 1350

Mobil:

x.gif

4121 1350

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
FØLG OS HER