CONTROLLER TIL ANTICIMEX I HELSINGE

Teknik Bureauet skal for Anticimex i Helsinge, som er inde i en strategisk og solid vækst, finde en Controller der kan være med til at aflaste virksomhedens CFO med både økonomiske opgaver såvel som være med til den kommende IT strategiske satsning, som virksomheden skal til at starte her i det nye år.

Anticimex som er en Dansk udviklings- og produktionsvirksomhed beliggende i Helsinge og som er en del af en større global virksomhed med hovedsæde i Sverige, er inde i en eksponentiel vækst og oplever derfor at virksomhedens aktiviteter stiger i en meget stejl kurve.

Derfor oplever Anticimex at mængden af administrations- og regnskabsopgaver er vokset tilsvarende. Nogle af disse opgaver skal fremadrettet samles hos én controller-funktion, der med reference til CFO, skal være et nyt ansigt overfor resten af virksomhedens afdelinger, Produktion, Indkøb / Salg. Lager og logistik.

Derfor ønsker vi, at du selvstændigt, kan tage ansvar og udføre en række opgaver indenfor hele vores organisation.

Opgaverne vil blandt andet være:

  • Kunne gå ind og bistå CFO med nogle af de mange opgaver indenfor Økonomi og Controlling der løbende er i virksomheden
  • Være ansvarlig for at udføre Controlling af virksomhedens økonomi-processer inkl. udarbejde dokumentation for dette.
  • Tage hånd omkring ordrehåndtering og produktionsstyringscontrol ifm. virksomhedens ordreportefølge for at sikre at det kvalitative niveau for undgåelse af fejl.
  • Være medansvarlig for implementering / opgradering af virksomhedens nuværende Navision system
  • Være medansvarlig for dokumentation af alle processer og forretningsgange i Navision
  • Udfører Controlling af alle processer og forretningsgange generelt af forretnings- og ordreflowet i virksomheden

For den rette kandidat vil dette være en meget alsidig Controller-funktion ud mod resten af virksomhedens andre afdelinger og med stort ansvar og personlige udviklingsmuligheder.

Vi vil gerne have en ny kollega med følgende kvalifikationer:

  • Du har en uddannelse indenfor regnskab og gerne administration og med interesse for IT
  • Du har solid erfaring med Navision, herunder også gerne med den administrative IT-del af et sådant system
  • Du har også erfaring med at arbejde med de forskellige moduler i Navision på tværs af alle afdelinger og kan være sparringspartner for alle virksomhedens medarbejdere i forbindelse med processer og forretningsgange herunder specielt økonomi-, produktionsstyrings- og logistikmodulerne
  • God sans for struktur og god forståelse for vigtigheden af gode forretningsprocesser
  • Engelsk i skrift og tale på professionelt niveau

På det personlige plan forventer vi, at du er begejstreret for at arbejde med kollegaer med høj faglighed i en udviklings- og produktionsvirksomhed på et internationalt marked.

Virksomheden

Hos Anticimex har vi et inkluderende arbejdsmiljø hvor alle bidrager til processen fra ordre til levering. Vi giver fleksibilitet og mulighed for at udvikle nye processer og der bliver lyttet til alle gode ideer.

Vi har en uformel, åben atmosfære samt en god stemning og alle kan godt lide at være sammen og hjælpe hinanden, når der er brug for det. Det forventer vi også af dig.

Der er en sund og attraktiv balance mellem arbejdsliv og privatliv. Vi tilbyder stor frihed under ansvar.

Erfaring Gerne min 3 års erfaring fra lignende stiling 5 - 8 års erfaring
IT/CAD Officepakken
God erfaring med Navision og lign. ERP-systemer
Beliggenhed Helsinge
Tiltrædelse Snarest muligt
Ansættelsesform Fast stilling
Kontaktperson

Du kan ansøge ved at sende din motiverede ansøgning / CV via ”SØG” knappen eller du kan sende dette direkte til jcs@teknikbureauet.dk

Har du spørgsmål, så tag endelig fat i jens Chr. Søndergaard fra Teknikbureauet på 2343 0225.

Jobsamtaler bliver afholdt løbende, så indsend din ansøgning hurtigst muligt.

+ Tilbage til joboversigten

Print Friendly, PDF & Email
Kontakt

Vi er næsten altid til at få fat på så ring endelig, hvis du har noget, du ønsker at tale med os om, også uden for alm. arbejdstid.

Skal du have fat på én af vores vikarer, så kontakt os, hvorefter vi får den pågældende til at ringe tilbage.

 

x.gif
bill.jpg x.gif

Bill René Hansen

Direktør

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2026 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
betina.jpg x.gif

Betina Rasmussen

Personalekonsulent

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2572 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
jenschr.jpg x.gif

Jens Chr. Søndergaard

Salgschef Vest

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2343 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
JettePetersen.png x.gif

Jette Petersen

Økonomi-medarbejder

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

4121 1324

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
JytteRust.png x.gif

Jytte Rust

Lønafdelingen

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

4121 1328

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
birgittecarlsen.png x.gif

Birgitte Carlsen

HR-and Sales Consultant

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

4144 0925

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
anne.png x.gif

Anne Birgit Böttcher

Business Manager

Telefon:

x.gif

4121 1350

Mobil:

x.gif

4121 1350

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
mads_web x.gif

Mads-Frederik Karlsen

HR and Sales Consultant

Telefon:

x.gif

4121 1350

Mobil:

x.gif

4121 1451

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
FØLG OS HER