Teknik Bureauet

measuring_310x180_01.jpg

SÅDAN STYRKER DU DIN KARRIERE

Leder du efter et godt arbejde, er her et udpluk af ledige stillinger, som vi
p.t. arbejder på at besætte.  
Det er generelt en god idé at registrere dit c.v. i vores kandidat database,
for så er du altid med, når vi finder kandidater til et ledigt job.

 

KONTAKT

Vi er næsten altid til at få fat på så ring endelig, hvis du har noget, du ønsker at tale med os om, også uden for alm. arbejdstid. 

Skal du have fat på én af vores vikarer, så kontakt os, hvorefter vi får den pågældende til at ringe tilbage.

 

x.gif
billtb1.jpg x.gif

Bill René Hansen

Direktør

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2026 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
Majatb2.jpg x.gif

Maja Viuf Christensen

Rekrutteringskonsulent

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

4144 0925

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
betinatb2.jpg x.gif

Betina Rasmussen

Personalekonsulent

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2572 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif
michaeltb2.jpg x.gif

Michael Vedel

Bogholderi

Telefon:

x.gif

4444 0225

Mobil:

x.gif

2323 0225

+ Send en e-mail til mig.

x.gif

FØLG OS HER

Teknik Bureauet på Facebook x.gif Teknik Bureauet på LinkedIn x.gif  
 

x.gif

Arbejdsopgaver:

Teknik Bureauet ApS søger for Primodan

 

Servicekoordinator

 

Til After-sales i Vipperød søges en service koordinator.

 

Om Primodan A/S

Primodan er en dansk produktionsvirksomhed med mere end 60 års erfaring inden for mejeri- og fødevareindustrien. Primodan er en ordreproducerende virksomhed som designer og producerer fylde- og forseglingsmaskiner samt komplette mejerianlæg til markeder verden over. Se mere på www.primodan.dk

 

Du vil have reference til After-sales Manageren.

 

Dine arbejdsopgaver: 

• Du vil stå for koordinering og planlægning af serviceopgaver nationalt og internationalt

• Du vil stå for udarbejdelse af inspektions tilbud og servicetilbud

• Du vil deltage i/afholde af opstartsmøder og varetage planlægning af serviceopgaverne

• Du vil oprette serviceopgaver i Navision, og sikre at komponenterne er til rådighed ved installationerne

• Du vil i nogle tilfælde varetage teknisk indkøb af definerede komponenter

• Du vil varetage administrative opgaver, såsom indhentning af visum, rejsebookning, transportplanlægning, servicetilbud, ordrer og fakturering

• Du vil gennemgå rapportering med serviceteknikeren og uddelegere opfølgende opgaver

• Du vil være tovholder på mindre After-sales projekter, i samarbejde med sælgeren

• Du vil have kontakt til internationale kunder, samarbejdspartnere og kollegaer

 

Dine kvalifikationer

• Du har en teknisk baggrund suppleret med kommerciel uddannelse

• Du har erfaring med koordinering af serviceopgaver, gerne internationalt

• Du har erfaring fra lignende stilling, gerne fra en After-sales afdeling

• Du har erfaring eller forståelse for det maskintekniske

• Du er rutineret bruger af relevante MS Office-programmer og gerne Navision

• Du har gode sprogkundskaber både på engelsk og dansk, skriftligt og mundtligt

 

Din personprofil:

• Du har en struktureret tilgang til dit arbejde

• Du har god forretningsforståelse og er ansvarsbevidst

• Du er udadvendt, tillidsvækkende og besidder et godt humør

• Du er fleksibel og proaktiv i en travl hverdag hvor kunderne er i fokus

Erfaring:

 Min. 3 år

IT/CAD:

 MS Office og gerne Navision

Beliggenhed:

 Vipperød

Tiltrædelse:

 Snarest, der vil blive interviewet løbende.

Ansættelsesform:

 Fast stilling

Kontaktperson:

Lyder jobbet interessant for dig, skal du sende en skriftlig ansøgning hurtigst muligt til Bill René Hansen på bill(at)teknikbureauet.dk der også gerne besvarer spørgsmål på 2026 0225 eller 4444 0225. Vi interviewer løbende til stillingen, så tøv ikke med at sende din ansøgning.

   

+ Tilbage til joboversigten.

Teknik Bureauets hjemmeside anvender cookies til bl.a.statistik.
Denne information deles med tredjepart.
Læs mere om cookies og vores cookiepolitik her.